Van Loveren en Partners

  • Home
  • Onderzoek
    • Cliëntervaringen verpleeghuiszorg 2024
    • CQ-Index in de Zorg
      • Klanttevredenheid met CQ-Index
      • Hoe werkt een CQ-Index onderzoek?
    • IJking Zorgzwaarte
    • IQ Care: innovatief onderzoek in de zorg
    • MTO – Medewerkers-tevredenheidsonderzoek
    • Onderzoek met PREM vragenlijsten
      • PREM Wijkverpleging 2023
  • MijnZorgPeiler
  • Branches
    • Verpleeghuiszorg
    • Wijkverpleging
  • Klanten over ons
  • Over ons
    • Team
    • Werken bij Van Loveren & Partners
    • Certificering voor onderzoek
  • Contact
    • Offerte aanvragen
    • Portal

14 april 2022 by Van Loveren & Partners

Wijzigingen PREM Wijkverpleging 2022 

De afgelopen jaren hebben zorgaanbieders van wijkverpleging een PREM-meting uitgevoerd om de tevredenheid van hun cliënten te meten. In 2021 is de PREM Wijkverpleging geëvalueerd, er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd in de PREM Wijkverpleging voor 2022. Benieuwd naar de wijzigingen? Lees dan snel verder! 

Algemene wijzigingen  

Naast het PREM-handboek is er een apart document opgesteld met alle technische instructies en dataspecificaties. De documenten zijn beschikbaar voor zorgorganisaties, meetbureaus en ECD-leveranciers op de website www.kwaliteitwijkverpleging.nl. Hier kunt u alle informatie over het kwaliteitskader wijkverpleging vinden en de indicatoren die daaruit naar voren komen. Het PREM-handboek ligt nu voor drie jaar vast en zal in 2023 opnieuw geëvalueerd worden. In 2022 is iedere thuiszorgorganisatie verplicht om de PREM Wijkverpleging uit te voeren. Er geldt er meetperiode van 1 maart tot 31 december. 

PROM Kwaliteit van leven 

In 2021 is door de stuurgroep kwaliteitskader wijkverpleging één PROM-vraag (Patient Reported Outcome Measures) over kwaliteit van leven toegevoegd aan de PREM uitvraag. Uit de resultaten bleek dat 46% van de cliënten de vraag niet had ingevuld. Daarom is door de stuurgroep besloten om deze open vraag uit de vragenlijst te halen en alle energie te stoppen in de ontwikkeling van een volwaardige PROM kwaliteit van leven. 

Zelf meten 

Zorgorganisaties kunnen er ook voor kiezen om zelf te meten. Bijvoorbeeld met MijnZorgPeiler.  

Wilt u meer informatie over de PREM-Wijkverpleging 2022 of wilt u starten?
Neem dan contact met ons op of kijk op de website premwijkverpleging.nl! 

Categorie: Algemeen

Neem contact op

Neem contact op

We horen graag van u. Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met u op.

Sending

Klanten over ons

De Buitenwereld

“Zeer goed. Bedankt voor de fijne samenwerking, de gegeven informatie en de duidelijke rapportage!”   Mw. T. v.d. … lees verder...

Over ons

over-ons Kwaliteit van zorg en dienstverlening is een van de belangrijkste speerpunten van elke organisatie. Dit ondersteunen met onderzoek, advies en training zorgt ervoor dat de kwaliteit alleen maar toeneemt. Zorg voor … lees meer...
Privacy

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op!

Bel ons op 024 - 677 96 96 of stuur een mail.

Bezoek ons op Linkedin
LinkedIn

Zoeken

certificering NEN7510 NEN7510
Beheer cookie toestemming
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}