Van Loveren en Partners

  • Home
  • Onderzoek
    • Quickscan Kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2017
    • Cliëntervaringsonderzoek Wmo en Jeugd
    • CQ-Index in de Zorg
      • Klanttevredenheid met CQ-Index
      • Hoe werkt een CQ-Index onderzoek?
    • IQ Care: innovatief onderzoek in de zorg
    • MijnZorgPeiler – de basis voor dialoog
    • Monitor voor Zelfredzaamheid en Participatie
    • MTO – Medewerkers-tevredenheidsonderzoek
    • Onderzoek met PREM vragenlijsten
      • PREM Wijkverpleging: klaar om te meten.
    • Onderzoek mantelzorgers
    • Onderzoek vrijwilligers
    • Teamcompetenties in beeld met de teamscan
  • Advies
    • Facilitair advies in de zorg
    • Interim management & Detachering
  • Trainingen
    • Overzicht van onze trainingen
    • LAVA – Leer je cliënt écht kennen.
  • Branches
    • Gehandicaptenzorg
    • VV&T
    • Maatschappelijke opvang
    • GGZ
  • Over ons
    • Actueel
    • Onze klanten
    • Anderen over ons
    • Certificering voor onderzoek
    • Team
    • Werken bij Van Loveren & Partners
  • Portal
  • Contact
    • Inschrijven Workshops en trainingen
Home » Advies en implementatie » Interim management & Detachering

Interim management & Detachering

Zoekt u een tijdelijke medewerker in de zorg of binnen het MKB? U bent bij Van Loveren & Partners aan het goede adres. Van Loveren & Partners biedt interim management en detachering voor zorgaanbieders en MKB.

De flexibele schil van uw organisatie

Is er binnen uw organisatie behoefte aan ervaren projectleiders voor het begeleiden, opzetten of implementeren van nieuwe projecten en processen? Of heeft u een tijdelijk tekort aan  expertise, bijvoorbeeld door reorganisatie of fusie, vanwege een grote piek in werkzaamheden of vanwege afwezigheid van een vaste medewerker? Interim management en Detachering zijn de oplossing.

Continuïteit en kwaliteit geborgd.

Samen zorgen we voor continuïteit in deze periode met detachering en interim management. We zetten een professionele interim manager of één van onze specialisten in waarmee u de kwaliteit en continuïteit in uw organisatie borgt. Voor een flexibele en passende oplossing.

Door ons brede netwerk kunnen we ook meedenken over een structurele, toekomstgerichte oplossing.

Interim management in de zorg en MKB

We richten ons met name op de zorg en het MKB, waar onze interim professionals hun expertise hebben liggen. Doordat zij jaren ervaring hebben als manager, directeur of adviseur, kunnen zij snel en effectief aan de slag in uw organisatie. U bent geen onnodige tijd kwijt aan het inwerken van een nieuwe collega. De specialist die wij inzetten maakt zichzelf de organisatie en werkwijze snel eigen. Omdat hij of zij met een frisse blik aan de slag gaat, gaat onze specialist – indien nodig – moeilijke beslissingen niet uit de weg.

Specialisten

Onze professionals zijn kundig en vakbekwaam. Bij iedere opdracht kijken we welke specialist het beste past. In ons portfolio hebben wij onder andere specialisten op het gebied van:

  • Zorg(management)
  • Facilitair
  • Finance
  • HRM
  • Onderzoek
  • Kwaliteit
  • ICT / Informatiemanagement

Helder en goed

Samen brengen we uw vraag helder in kaart: daarmee vinden we de professional die past bij uw werkwijze en organisatie. We betrekken u in het kiezen van de juiste persoon en maken heldere afspraken. Hiermee weet u waar u aan toe bent en komt u niet voor verrassingen te staan. Onze professionals hebben een hbo of academisch werk- en denkniveau zodat u de juiste persoon inzet.
Naast elke professional staat één van onze experts die inhoudelijk bij het project betrokken is. Hij of zij is voor onze interimmer niet alleen een sparringpartner, maar zo blijven wij tijdens het project ook betrokken en evalueren we regelmatig de stand van zaken.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op

Neem contact op

We horen graag van u. Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met u op.

Sending

Klanten over ons

De Buitenwereld

“Zeer goed. Bedankt voor de fijne samenwerking, de gegeven informatie en de duidelijke rapportage!”   Mw. T. v.d. … lees verder...

Over ons

over-ons Kwaliteit van zorg en dienstverlening is een van de belangrijkste speerpunten van elke organisatie. Dit ondersteunen met onderzoek, advies en training zorgt ervoor dat de kwaliteit alleen maar toeneemt. Zorg voor … lees meer...

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op!
Bel ons op 024 - 677 96 96 of stuur een mail.

Meer gegevens vindt u op de contactpagina.

certificering Bezoek ons op Linkedin
LinkedIn

Volg ons op Twitter
Twitter

Zoeken

Recente berichten

  • Nieuwsbrief 2019
  • Van Loveren & Partners verhuisd!
  • Tabletzuiltjes bij Praktijk Sentio een succes
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

We sturen je twee keer per jaar onze nieuwsbrief met interessant nieuws, updates en relevante informatie.

* verplicht veld





Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je meedoet aan onze open LAVA-training!

Bij genoeg aanmeldingen (minimaal 10) plannen we een open training.

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Schrijf je in voor de open LAVA training

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je een training gaat boeken!

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Boek een LAVA training

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Mogen wij u wat vragen...?

 

Wat stelt u centraal in 2017?
Wij zijn erg benieuwd wat u als relatie centraal stelt in 2017.
Wilt u meewerken aan ons onderzoek?

Mogen wij u wat vragen...?
Bezig met versturen
Bel mij terug!

 

Bel mij terug
Bezig met versturen
We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft. Als je deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.Ok