Van Loveren en Partners

  • Home
  • Onderzoek
    • Quickscan Kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2017
    • Cliëntervaringsonderzoek Wmo en Jeugd
    • CQ-Index in de Zorg
      • Klanttevredenheid met CQ-Index
      • Hoe werkt een CQ-Index onderzoek?
    • IQ Care: innovatief onderzoek in de zorg
    • MijnZorgPeiler – de basis voor dialoog
    • Monitor voor Zelfredzaamheid en Participatie
    • MTO – Medewerkers-tevredenheidsonderzoek
    • Onderzoek met PREM vragenlijsten
      • PREM Wijkverpleging: klaar om te meten.
    • Onderzoek mantelzorgers
    • Onderzoek vrijwilligers
    • Teamcompetenties in beeld met de teamscan
  • Advies
    • Facilitair advies in de zorg
    • Interim management & Detachering
  • Trainingen
    • Overzicht van onze trainingen
    • LAVA – Leer je cliënt écht kennen.
  • Branches
    • Gehandicaptenzorg
    • VV&T
    • Maatschappelijke opvang
    • GGZ
  • Over ons
    • Actueel
    • Onze klanten
    • Anderen over ons
    • Certificering voor onderzoek
    • Team
    • Werken bij Van Loveren & Partners
  • Portal
  • Contact
    • Inschrijven Workshops en trainingen

30 november 2017 by Van Loveren & Partners

Landelijk onderzoek afgerond! Ervaringen met ADL-assistentie

Naar volle tevredenheid hebben we voor Fokus, Nieuw Amstelrade en Stichting Wassenaarse Zorgverlening het landelijke CTO afgerond.

Onder alle cliënten die in Nederland ADL-assistentie ontvangen, hebben we afgelopen voorjaar en zomer onderzoek gedaan. Cliënten konden schriftelijk of online de vragenlijst invullen en vrijuit hun mening geven.

Samen met een stuurgroep hebben we de vragenlijst doorontwikkeld. Wij hebben het onderzoek begeleid, uitgevoerd en de resultaten verwerkt tot bruikbare gegevens. In een landelijk rapport zijn de resultaten voor de branche opgenomen. Verder heeft iedere organisatie hun eigen rapport ontvangen en is per ADL-cluster een projectrapport gemaakt.

Samen met de organisaties kijken we nu naar het vervolg. Enerzijds samen werken aan kwaliteit, anderzijds de ontwikkeling van het kwaliteitskader voor ADL-assistentie.

Filed Under: Algemeen

Neem contact op

Neem contact op

We horen graag van u. Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met u op.

Sending

Klanten over ons

De Buitenwereld

“Zeer goed. Bedankt voor de fijne samenwerking, de gegeven informatie en de duidelijke rapportage!”   Mw. T. v.d. … lees verder...

Over ons

over-ons Kwaliteit van zorg en dienstverlening is een van de belangrijkste speerpunten van elke organisatie. Dit ondersteunen met onderzoek, advies en training zorgt ervoor dat de kwaliteit alleen maar toeneemt. Zorg voor … lees meer...

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op!
Bel ons op 024 - 677 96 96 of stuur een mail.

Meer gegevens vindt u op de contactpagina.

certificering Bezoek ons op Linkedin
LinkedIn

Volg ons op Twitter
Twitter

Zoeken

Recente berichten

  • Nieuwsbrief 2019
  • Van Loveren & Partners verhuisd!
  • Tabletzuiltjes bij Praktijk Sentio een succes
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

We sturen je twee keer per jaar onze nieuwsbrief met interessant nieuws, updates en relevante informatie.

* verplicht veld





Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je meedoet aan onze open LAVA-training!

Bij genoeg aanmeldingen (minimaal 10) plannen we een open training.

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Schrijf je in voor de open LAVA training

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je een training gaat boeken!

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Boek een LAVA training

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Mogen wij u wat vragen...?

 

Wat stelt u centraal in 2017?
Wij zijn erg benieuwd wat u als relatie centraal stelt in 2017.
Wilt u meewerken aan ons onderzoek?

Mogen wij u wat vragen...?
Bezig met versturen
Bel mij terug!

 

Bel mij terug
Bezig met versturen
We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft. Als je deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.Ok