Van Loveren en Partners

  • Home
  • Onderzoek
    • Cliëntervaringen verpleeghuiszorg 2024
    • CQ-Index in de Zorg
      • Klanttevredenheid met CQ-Index
      • Hoe werkt een CQ-Index onderzoek?
    • IJking Zorgzwaarte
    • IQ Care: innovatief onderzoek in de zorg
    • MTO – Medewerkers-tevredenheidsonderzoek
    • Onderzoek met PREM vragenlijsten
      • PREM Wijkverpleging 2023
  • MijnZorgPeiler
  • Branches
    • Verpleeghuiszorg
    • Wijkverpleging
  • Klanten over ons
  • Over ons
    • Team
    • Werken bij Van Loveren & Partners
    • Certificering voor onderzoek
  • Contact
    • Offerte aanvragen
    • Portal

17 januari 2020 by Van Loveren & Partners

Hoe haal je maximale waarde uit de PREM Wijkverpleging?

Alle aanbieders van wijkverpleging zijn verplicht jaarlijks onderzoek met de PREM Wijkverpleging te doen. Maar hoe kun je uit dit onderzoek zoveel mogelijk waarde halen?

Eind 2019 hebben wij voor Woon- en Zorgcentrum (WZC) Friso onderzoek gedaan met de PREM. De cliënten van  WZC Friso zijn heel tevreden over de zorgverlening van de wijkverpleging. Op het eerste gezicht zou de conclusie getrokken kunnen worden dat geen verdere actie nodig is.

Na afname van de PREM werden dialoogsessies georganiseerd voor cliënten die deel hadden genomen aan het onderzoek. In de dialoogsessies werden resultaten besproken en konden cliënten een toelichting geven. Door in gesprek te gaan met cliënten konden resultaten uit het onderzoek beter geduid worden. Ook konden (knel)punten die regelmatig terug kwamen direct aangepakt worden door samen na te denken over oplossingen.

Door zowel de medewerkers van WZC Friso als de cliënten werden de dialoogsessies als prettig, zinvol en activerend ervaren. De dialoogsessies hebben WZC Friso handvatten tot verbetering opgeleverd waardoor zij de zorgverlening naar een hoger niveau kunnen tillen.

Wilt u ook een verdiepingsslag maken met uw onderzoek? Dialoogsessies zijn een uitstekende aanvulling! Wilt u meer weten, neem contact op met ons via PREM@vanloverenpartners.nl

Wist u dat? In 2020 de PREM meting tussen 1 februari en 31 mei dient te worden uitgevoerd. Wacht dus niet te lang en neem contact met ons op voor ondersteuning. 

Categorie: Algemeen

Neem contact op

Neem contact op

We horen graag van u. Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met u op.

Sending

Klanten over ons

De Buitenwereld

“Zeer goed. Bedankt voor de fijne samenwerking, de gegeven informatie en de duidelijke rapportage!”   Mw. T. v.d. … lees verder...

Over ons

over-ons Kwaliteit van zorg en dienstverlening is een van de belangrijkste speerpunten van elke organisatie. Dit ondersteunen met onderzoek, advies en training zorgt ervoor dat de kwaliteit alleen maar toeneemt. Zorg voor … lees meer...
Privacy

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op!

Bel ons op 024 - 677 96 96 of stuur een mail.

Bezoek ons op Linkedin
LinkedIn

Zoeken

certificering NEN7510 NEN7510
Beheer cookie toestemming
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}