Van Loveren en Partners

  • Home
  • Onderzoek
    • Quickscan Kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2021
    • Cliëntervaringen verpleeghuiszorg 2023
    • CQ-Index in de Zorg
      • Klanttevredenheid met CQ-Index
      • Hoe werkt een CQ-Index onderzoek?
    • IJking Zorgzwaarte
    • IQ Care: innovatief onderzoek in de zorg
    • MijnZorgPeiler – de basis voor dialoog
    • Monitor voor Zelfredzaamheid en Participatie
    • MTO – Medewerkers-tevredenheidsonderzoek
    • Onderzoek met PREM vragenlijsten
      • PREM Wijkverpleging 2023
    • Onderzoek mantelzorgers
    • Onderzoek vrijwilligers
    • Teamcompetenties in beeld met de teamscan
  • Advies
    • Facilitair advies in de zorg
    • Implementatiecoach
    • Interim management & Detachering
  • Trainingen
    • Overzicht van onze trainingen
    • LAVA – Leer je cliënt écht kennen.
  • Branches
    • Gehandicaptenzorg
    • GGZ
    • Maatschappelijke opvang
    • Verpleeghuiszorg
    • Wijkverpleging
  • Over ons
    • Actueel
    • Onze klanten
    • Anderen over ons
    • Certificering voor onderzoek
    • Team
    • Werken bij Van Loveren & Partners
  • Portal
  • Contact
    • Inschrijven Workshops en trainingen
    • Offerte aanvragen

17 januari 2020 by Chavel Rutten

Hoe haal je maximale waarde uit de PREM Wijkverpleging?

Alle aanbieders van wijkverpleging zijn verplicht jaarlijks onderzoek met de PREM Wijkverpleging te doen. Maar hoe kun je uit dit onderzoek zoveel mogelijk waarde halen?

Eind 2019 hebben wij voor Woon- en Zorgcentrum (WZC) Friso onderzoek gedaan met de PREM. De cliënten van  WZC Friso zijn heel tevreden over de zorgverlening van de wijkverpleging. Op het eerste gezicht zou de conclusie getrokken kunnen worden dat geen verdere actie nodig is.

Na afname van de PREM werden dialoogsessies georganiseerd voor cliënten die deel hadden genomen aan het onderzoek. In de dialoogsessies werden resultaten besproken en konden cliënten een toelichting geven. Door in gesprek te gaan met cliënten konden resultaten uit het onderzoek beter geduid worden. Ook konden (knel)punten die regelmatig terug kwamen direct aangepakt worden door samen na te denken over oplossingen.

Door zowel de medewerkers van WZC Friso als de cliënten werden de dialoogsessies als prettig, zinvol en activerend ervaren. De dialoogsessies hebben WZC Friso handvatten tot verbetering opgeleverd waardoor zij de zorgverlening naar een hoger niveau kunnen tillen.

Wilt u ook een verdiepingsslag maken met uw onderzoek? Dialoogsessies zijn een uitstekende aanvulling! Wilt u meer weten, neem contact op met ons via PREM@vanloverenpartners.nl

Wist u dat? In 2020 de PREM meting tussen 1 februari en 31 mei dient te worden uitgevoerd. Wacht dus niet te lang en neem contact met ons op voor ondersteuning. 

Categorie: Algemeen

Neem contact op

Neem contact op

We horen graag van u. Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met u op.

Sending

Klanten over ons

Stichting Samen Zorgen

“Corrie Huijben heeft op een heldere manier onze beide cliëntenraden vooraf geïnformeerd over de onderzoeksopzet. Dankzij medewerksters die … lees verder...

Over ons

over-ons Kwaliteit van zorg en dienstverlening is een van de belangrijkste speerpunten van elke organisatie. Dit ondersteunen met onderzoek, advies en training zorgt ervoor dat de kwaliteit alleen maar toeneemt. Zorg voor … lees meer...
Privacy

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op!
Bel ons op 024 - 677 96 96 of stuur een mail.

Meer gegevens vindt u op de contactpagina.

certificering Bezoek ons op Linkedin
LinkedIn

Volg ons op Twitter
Twitter

Zoeken

Recente berichten

  • PREM Wijkverpleging 2023
  • Samenwerking met Heel Holland Zorgt!
  • Boodschap Corrie

Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je meedoet aan onze open LAVA-training!

Bij genoeg aanmeldingen (minimaal 8) gaat de open training door.

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Schrijf je in voor de open LAVA training
Ik schrijf me in voor de training met als data:

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je een training gaat boeken!

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Boek een LAVA training

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Mogen wij u wat vragen...?

 

Wat stelt u centraal in 2017?
Wij zijn erg benieuwd wat u als relatie centraal stelt in 2017.
Wilt u meewerken aan ons onderzoek?

Selecteer een geldig formulier
Bel mij terug!

 

Bel mij terug
Bezig met versturen