Van Loveren en Partners

  • Home
  • Onderzoek
    • Cliëntervaringen verpleeghuiszorg 2024
    • CQ-Index in de Zorg
      • Klanttevredenheid met CQ-Index
      • Hoe werkt een CQ-Index onderzoek?
    • IJking Zorgzwaarte
    • IQ Care: innovatief onderzoek in de zorg
    • MTO – Medewerkers-tevredenheidsonderzoek
    • Onderzoek met PREM vragenlijsten
      • PREM Wijkverpleging 2023
  • MijnZorgPeiler
  • Branches
    • Verpleeghuiszorg
    • Wijkverpleging
  • Klanten over ons
  • Over ons
    • Team
    • Werken bij Van Loveren & Partners
    • Certificering voor onderzoek
  • Contact
    • Offerte aanvragen
    • Portal

28 september 2021 by Van Loveren & Partners

50% korting op onderzoek in de verpleeghuiszorg, wees er snel bij want vol = vol

Heeft u al voldoende (verplichte) waarderingen verzameld in 2021? ZorgkaartNederland biedt nu 50% korting op:

  • Belteams
  • Interviewteams
  • Online onderzoek
  • MijnZorgPeilZuil

Met een van deze opties verzamelt u cliëntervaringen voor op ZorgkaartNederland. Dit kunnen ervaringen van bewoners zelf zijn, maar ook van naasten en mantelzorgers. Wees er snel bij, want vol is vol.

 

Verplicht onderzoek

Met de actualisatie van het kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2021 is de verplichte jaarlijks meting aangepast. Lees meer over de verplichtingen.

Aan welke verplichtingen moet u voldoen:

  • Voer minimaal één keer per jaar cliëntervaringsonderzoek uit
  • Betrek minimaal 80% van uw cliënten in de meting
  • Gebruik de 6 waarderingsvragen van ZorgkaartNederland én een zelfgekozen instrument
  • Voer onafhankelijk en anoniem onderzoek uit
  • Haal per locatie voldoende waarderingen op (minimaal 25)
  • Gebruik de gemiddelde waarderingsscore voor landelijke verantwoording
  • Plaats voldoende waarderingen op ZorgkaartNederland voor een (mogelijke) opslag op de tarieven bij de zorginkoop

Met ons eigen instrument IQ-Care voldoet u in één klap aan al deze verplichtingen én kiest u voor een flexibele verdieping!

IQ-Care

Van Loveren & Partners heeft met zorgorganisaties een eigen valide instrument ontwikkeld: IQ Care. Hiermee voert u een cliëntervaringsonderzoek op maat uit voor uw zorgorganisatie:

  • Een compacte vragenlijst
  • De negen thema’s uit het kwaliteitskader staan centraal
  • Verplichte vragen ZorgkaartNederland zijn onderdeel van de vragenlijst
  • Verdieping op maat voor uw zorgorganisatie

 

Samenwerken aan kwaliteit

Wij werken altijd samen met onze klanten aan kwaliteit, in samenwerking:

  • Verzamelen we onderzoeksresultaten.
  • Bekijken en bespreken we deze onderzoeksresultaten.
  • Vaststellen, uitvoeren, evalueren en bijstellen van interventies n.a.v. de onderzoeksresultaten.

Veel van onze klanten combineren daarom de verplichte meting in een breder cliëntervaringsonderzoek. Dit kan als puntmeting (jaarlijks), maar ook als continu proces in het kader van leren en ontwikkelen op alle organisatieniveaus, ondersteunt door MijnZorgPeiler!

 

Kortingsactie ZorgkaartNederland

Bij gebruik van één van de volgende opties biedt ZorgkaartNederland u 50% korting op uw meetkosten:

  • Belteams: telefonische interviews door Van Loveren & Partners bij uw cliënten en/of naasten.
  • Interviewteams: Van Loveren & Partners neemt face-to-face op locatie interviews af bij cliënten.
  • Online onderzoek: Van Loveren & Partners verstuurt een uitnodiging per e-mail naar naasten en/of cliënten met een link naar de online vragenlijst in MijnZorgPeiler.
  • MijnZorgPeilZuil: We plaatsen een informatiezuil bij uw zorgorganisatie waarop cliënten en naasten hun waardering kunnen achterlaten.

 

Als u vóór 15 oktober een offerte aanvraagt, kunnen we nog in 2021 de meting uitvoeren. Mail ons en vraag naar de voorwaarden!

 

Wilt u meedingen in naar een plek in de ZorgkaartNederland Top 2021, zorg dan dat u uiterlijk 15 oktober start met meten. De tien organisaties met het hoogste gemiddelde cijfer komen in de ZorgkaartNederland Top 2021.

Categorie: Algemeen

Neem contact op

Neem contact op

We horen graag van u. Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met u op.

Sending

Klanten over ons

De Buitenwereld

“Zeer goed. Bedankt voor de fijne samenwerking, de gegeven informatie en de duidelijke rapportage!”   Mw. T. v.d. … lees verder...

Over ons

over-ons Kwaliteit van zorg en dienstverlening is een van de belangrijkste speerpunten van elke organisatie. Dit ondersteunen met onderzoek, advies en training zorgt ervoor dat de kwaliteit alleen maar toeneemt. Zorg voor … lees meer...
Privacy

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op!

Bel ons op 024 - 677 96 96 of stuur een mail.

Bezoek ons op Linkedin
LinkedIn

Zoeken

certificering NEN7510 NEN7510
Beheer cookie toestemming
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}