Van Loveren en Partners

  • Home
  • Onderzoek
    • Quickscan Kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2017
    • Cliëntervaringen verpleeghuiszorg 2021
    • CQ-Index in de Zorg
      • Klanttevredenheid met CQ-Index
      • Hoe werkt een CQ-Index onderzoek?
    • IJking Zorgzwaarte
    • IQ Care: innovatief onderzoek in de zorg
    • MijnZorgPeiler – de basis voor dialoog
    • Monitor voor Zelfredzaamheid en Participatie
    • MTO – Medewerkers-tevredenheidsonderzoek
    • Onderzoek naar ervaringen in coronatijd
    • Onderzoek met PREM vragenlijsten
      • PREM Wijkverpleging 2021
    • Onderzoek mantelzorgers
    • Onderzoek vrijwilligers
    • Teamcompetenties in beeld met de teamscan
  • Advies
    • Facilitair advies in de zorg
    • Interim management & Detachering
  • Trainingen
    • Overzicht van onze trainingen
    • LAVA – Leer je cliënt écht kennen.
  • Branches
    • Gehandicaptenzorg
    • GGZ
    • Maatschappelijke opvang
    • Verpleeghuiszorg
    • Wijkverpleging
  • Over ons
    • Actueel
    • Onze klanten
    • Anderen over ons
    • Certificering voor onderzoek
    • Team
    • Werken bij Van Loveren & Partners
  • Portal
  • Contact
    • Inschrijven Workshops en trainingen
    • Offerte aanvragen

15 mei 2014 by

Thebe

“Thebe is bijzonder tevreden over de manier waarop Van Loveren & Partners de CQ-meting heeft uitgevoerd. Ze zijn voortvarend te werk gegaan en hebben in alle fasen van het onderzoek proactief meegedacht en ondersteuning geboden.

De verbinding met onze eigen tevredenheidsmetingen heeft voor ons een duidelijke meerwaarde. De eindrapportage was zeer snel beschikbaar en kwalitatief goed. De inhoudelijke terugkoppeling biedt ons aanknopingspunten om in de teams mee aan de slag te gaan.”

 

Sandrien Verhoeff
Adviseur Kwaliteit en Veiligheid
Thebe
Sector VV&T en JGZ

Tevreden klanten, daar doen we het voor. Wij vragen alle opdrachtgevers onze projecten en cliëntervaringsonderzoeken schriftelijk te evalueren. Net als in de CQ-Index geven zij ons een rapportcijfer. Onze gemiddelde score is een 8,3. Hierboven leest u wat één van onze klanten van ons vindt.

Neem contact op

Neem contact op

We horen graag van u. Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met u op.

Sending

Klanten over ons

Stichting Samen Zorgen

“Corrie Huijben heeft op een heldere manier onze beide cliëntenraden vooraf geïnformeerd over de onderzoeksopzet. Dankzij medewerksters die … lees verder...

Over ons

over-ons Kwaliteit van zorg en dienstverlening is een van de belangrijkste speerpunten van elke organisatie. Dit ondersteunen met onderzoek, advies en training zorgt ervoor dat de kwaliteit alleen maar toeneemt. Zorg voor … lees meer...
Privacy

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op!
Bel ons op 024 - 677 96 96 of stuur een mail.

Meer gegevens vindt u op de contactpagina.

certificering Bezoek ons op Linkedin
LinkedIn

Volg ons op Twitter
Twitter

Zoeken

Recente berichten

  • Zet MijnZorgPeiler in voor kwaliteitsverbetering en werk met onze nieuwe clientmodule aan zorg op maat
  • Data PREM Wijkverpleging aangeleverd bij TTP voor meer dan 3700 cliënten
  • Tijdelijke actie: 50% korting op ons belteam of interviewteam in verpleeghuiszorg

Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je meedoet aan onze open LAVA-training!

Bij genoeg aanmeldingen (minimaal 10) plannen we een open training.

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Schrijf je in voor de open LAVA training

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je een training gaat boeken!

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Boek een LAVA training

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Mogen wij u wat vragen...?

 

Wat stelt u centraal in 2017?
Wij zijn erg benieuwd wat u als relatie centraal stelt in 2017.
Wilt u meewerken aan ons onderzoek?

Selecteer een geldig formulier
Bel mij terug!

 

Bel mij terug
Bezig met versturen