Van Loveren en Partners

  • Home
  • Onderzoek
    • Cliëntervaringen verpleeghuiszorg 2024
    • CQ-Index in de Zorg
      • Klanttevredenheid met CQ-Index
      • Hoe werkt een CQ-Index onderzoek?
    • IJking Zorgzwaarte
    • IQ Care: innovatief onderzoek in de zorg
    • MijnZorgPeiler – de basis voor dialoog
    • MTO – Medewerkers-tevredenheidsonderzoek
    • Onderzoek met PREM vragenlijsten
      • PREM Wijkverpleging 2023
  • Advies
    • Facilitair advies in de zorg
    • Interim management & Detachering
  • Trainingen
  • Branches
    • Gehandicaptenzorg
    • GGZ
    • Verpleeghuiszorg
    • Wijkverpleging
  • Over ons
    • Actueel
    • Onze klanten
    • Anderen over ons
    • Certificering voor onderzoek
    • Team
    • Werken bij Van Loveren & Partners
  • Contact
    • Offerte aanvragen
    • Portal
Home » Onderzoek als praktische basis » Quickscan Kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2021

Quickscan Kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2021

Welke impact heeft het kwaliteitskader verpleeghuiszorg op uw organisatie? Bent u voorbereid op de eisen en normen die het kwaliteitskader stelt?

Op 1 juli 2021 is het geactualiseerde kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2021 gepresenteerd door het Zorginstituut Nederland. De tekst van het kwaliteitskader is opgefrist en her en der opnieuw geordend, maar er zijn geen inhoudelijke wijzigingen aangebracht aan het kader. De afgelopen jaren zijn diverse ontwikkelopdrachten afgerond en besluiten genomen in de Stuurgroep Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg genomen. Deze zijn verwerkt in het kwaliteitskader 2021.

U moet onder andere een kwaliteitsplan en een kwaliteitsverslag opstellen, waarin u aantoont dat u voldoet aan de eisen en normen. U moet verschillende zaken op orde hebben en verantwoorden, zoals het continu leren en ontwikkelen, evaluatie van personeelssamenstelling, cliëntervaringen en inzet van juiste professionals.

Middels een quickscan brengen onze experts in kaart welke stappen u nog moet zetten om de normen en eisen van het kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2021 in uw organisatie te implementeren.
Meer weten? Benader ons via het contactformulier of bel ons: 024 677 96 96

 

In één dag duidelijk waar uw organisatie staat

In een aantal gesprekken met relevante betrokkenen, deskresearch en dossieronderzoek,  brengen we in kaart waar uw organisatie nu staat en wat nog moet gebeuren. De quickscan voeren we in één dag uit, zodat u weinig tijd en middelen hoeft te investeren.

 

Wat levert het u op?

Door onze betrokkenheid in de ontwikkeling van het nieuwe kwaliteitskader, zijn onze adviseurs volledig thuis in het kwaliteitskader verpleeghuiszorg. Zij geven u gerichte, praktische adviezen.

U ontvangt van ons een heldere rapportage, met aanbevelingen, een stappenplan en planning zodat u volledig voldoet aan de normen en eisen uit het kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2017. De deadlines die het kwaliteitskader stelt nemen we daar uiteraard in mee.

 

Slimme oplossingen voor het kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2021

Onze focus ligt hierbij op slimme oplossingen: vaak zijn meetpunten en rapportages aanwezig waarmee eenvoudig een kwaliteitsverslag kan worden opgesteld. We brengen in kaart hoe u bestaande systemen effectief kunt inzetten. Dit bespaart u tijd en investeringen, omdat u niet alles opnieuw hoeft op te zetten.

 

Begeleiding bij vervolg

Uiteraard kunnen wij u ook begeleiden in het vervolg. Denk hierbij aan:

  • Schrijven van uw kwaliteitsplan
  • Opstellen van uw kwaliteitsverslag
  • Implementatie van nieuwe werkwijzen
  • Aanscherpen protocollen, beleid en werkwijze
  • Implementatie meetsysteem cliëntoordelen MijnZorgPeiler

Neem contact met ons op voor meer informatie en een afspraak met één van onze adviseurs.

 

Externe links

Hier vindt u:

  • het nieuwe kwaliteitskader verpleeghuiszorg
  • nieuwsbericht van het Zorginstituut Nederland
  • alle informatie op zorginzicht.nl over het nieuwe kwaliteitskader

 

Neem contact op

Neem contact op

We horen graag van u. Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met u op.

Sending

Klanten over ons

De Binnenvest

"Ons centrum voor maatschappelijke opvang de Binnenvest heeft Van Loveren & Partners gevraagd voor het tweede … lees verder...

Over ons

over-ons Kwaliteit van zorg en dienstverlening is een van de belangrijkste speerpunten van elke organisatie. Dit ondersteunen met onderzoek, advies en training zorgt ervoor dat de kwaliteit alleen maar toeneemt. Zorg voor … lees meer...
Privacy

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op!

Bel ons op 024 - 677 96 96 of stuur een mail.

Bezoek ons op Linkedin
LinkedIn

certificering NEN7510 NEN7510

Zoeken

Recente berichten

  • Oprichting van Raad van Advies binnen Van Loveren & Partners
  • Van Loveren & Partners behaalt ISO 27001:2022 en NEN 7510 Certificering en bevestigt veiligheid van MijnZorgPeiler
  • Samenwerking Stichting 100% Zorg Alliantie
Beheer cookie toestemming
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}

Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je meedoet aan onze open LAVA-training!

Bij genoeg aanmeldingen (minimaal 8) gaat de open training door.

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Schrijf je in voor de open LAVA training
Ik schrijf me in voor de training met als data:

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je een training gaat boeken!

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Boek een LAVA training

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Mogen wij u wat vragen...?

 

Wat stelt u centraal in 2017?
Wij zijn erg benieuwd wat u als relatie centraal stelt in 2017.
Wilt u meewerken aan ons onderzoek?

Selecteer een geldig formulier
Bel mij terug!

 

Bel mij terug
Bezig met versturen