“Corrie Huijben heeft op een heldere manier onze beide cliëntenraden vooraf geïnformeerd over de onderzoeksopzet. Dankzij medewerksters die heel prettig en rustig de interviews afnamen, hebben onze cliënten graag meegewerkt aan het onderzoek. De schriftelijke verslaglegging van de uitkomsten van het onderzoek bleek zeer toegankelijk en bood een goede ingang voor het omzetten in een plan van aanpak van de te verbeteren punten. Daarnaast heeft mw. Huijben de uitslag van het onderzoek ook weer persoonlijk toegelicht in de cliëntenraden. Zij verstaat de kunst om de uitslag van een dergelijk onderzoek zo dichtbij de praktijk te brengen, door goede voorbeelden aan te halen, zich te verplaatsen in de situatie van cliënten, de verzorgenden en de organisatie, dat er veel inzicht ontstaat over de waarde van de uitslag gericht op de toekomst. Voor dit jaar maken wij ook weer graag de afspraak voor het onderzoek in de Stichting Samen Zorgen.”
Marie Anne van den Berg
Raad van Bestuur
Stichting Samen Zorgen
Herveld/Heteren
Tevreden klanten, daar doen we het voor. Wij vragen alle opdrachtgevers onze projecten en cliëntervaringsonderzoeken schriftelijk te evalueren. Net als in de CQ-Index geven zij ons een rapportcijfer. Onze gemiddelde score is een 8,3. Hierboven leest u wat één van onze klanten van ons vindt.