Van Loveren en Partners

  • Home
  • Onderzoek
    • Quickscan Kwaliteitskader verpleeghuiszorg 2017
    • Cliëntervaringen verpleeghuiszorg 2021
    • CQ-Index in de Zorg
      • Klanttevredenheid met CQ-Index
      • Hoe werkt een CQ-Index onderzoek?
    • IJking Zorgzwaarte
    • IQ Care: innovatief onderzoek in de zorg
    • MijnZorgPeiler – de basis voor dialoog
    • Monitor voor Zelfredzaamheid en Participatie
    • MTO – Medewerkers-tevredenheidsonderzoek
    • Onderzoek naar ervaringen in coronatijd
    • Onderzoek met PREM vragenlijsten
      • PREM Wijkverpleging 2021
    • Onderzoek mantelzorgers
    • Onderzoek vrijwilligers
    • Teamcompetenties in beeld met de teamscan
  • Advies
    • Facilitair advies in de zorg
    • Interim management & Detachering
  • Trainingen
    • Overzicht van onze trainingen
    • LAVA – Leer je cliënt écht kennen.
  • Branches
    • Gehandicaptenzorg
    • GGZ
    • Maatschappelijke opvang
    • Verpleeghuiszorg
    • Wijkverpleging
  • Over ons
    • Actueel
    • Onze klanten
    • Anderen over ons
    • Certificering voor onderzoek
    • Team
    • Werken bij Van Loveren & Partners
  • Portal
  • Contact
    • Inschrijven Workshops en trainingen
    • Offerte aanvragen
Home » Onderzoek als praktische basis » Onderzoek naar ervaringen in coronatijd

Onderzoek naar ervaringen in coronatijd

onderzoek-ervaringen-coronatijd

De coronacrisis legt een enorme druk op zorgorganisaties. Juist nu is inzicht door onderzoek van groot belang.
Met ons onderzoek naar ervaringen in coronatijd kunt u uw beleid snel en effectief bijsturen. We zetten een compact onderzoek in (9 vragen) bij cliënten, hun naasten en uw medewerkers.
Zo hebt u in één week helder waar sterke punten, aandachtspunten en behoeftes liggen.

Hoe vergaat het uw cliënten, hun naasten en uw medewerkers? Voelen zij zich veilig?  Weten zij wat de maatregelen voor de zorgverlening betekenen? Hoe gaan cliënten om met het niet meer zien van hun naasten? Voelen cliënten, hun naasten en medewerkers zich voldoende gesteund? Hebt u hun behoeftes in beeld?

Ervaringen als basis voor uw beleid

Ervaringen van uw cliënten, hun naasten en uw medewerkers vormen de basis om uw beleid bij te sturen. Juist nu in coronatijd is inzicht voor u essentieel. We willen hen zo min mogelijk belasten met vragen, daarom hebben we een compact onderzoek ontwikkeld. Met dit onderzoek kunt u snel en efficiënt schakelen, op basis van ervaringen in coronatijd.
We doen onderzoek bij:

  • Cliënten
  • Naasten van cliënten
  • Medewerkers

Om uw medewerkers te ondersteunen is het essentieel te weten wat er speelt in uw organisatie. Maar vergeet ook niet uw cliënten en hun naasten. Ook zij hebben de juiste ondersteuning nodig. We zetten een korte vragenlijst in voor zowel medewerkers, cliënten en hun naasten. In 9 vragen maken we inzichtelijk waar sterke punten, aandachtspunten en behoeftes liggen.

Onderzoek naar ervaringen in coronatijd

Dit onderzoek levert u direct inzicht in essentiële onderwerpen tijdens deze coronacrisis. Het standaard onderzoek bestaat uit 9 vragen over:

  • Informatie vanuit uw organisatie
  • Beschikbaarheid beschermingsmiddelen
  • Vertrouwen in de organisatie
  • Oog voor welzijn en betrokkenheid
  • Ervaren kwaliteit van zorg
  • Behoefte aan steun en ondersteuning

Bovenstaande thema’s komen in het onderzoek aan bod. Het onderzoek voeren we online uit in onze app MijnZorgPeiler. Onderzoek op maat voor uw organisatie is uiteraard mogelijk.

Lees meer over onze ervaring en expertise op het gebied van onderzoek.

Doorlooptijd

Samen kunnen we snel schakelen. Uiteraard nemen we u het werk uit handen. Daarom verwachten wij van u enkel een onderzoeksbestand met e-mailadressen.
In de basis gaan we uit van een doorlooptijd van één of twee weken. U kunt direct aan de slag.

Direct resultaat in MijnZorgPeiler

Deelnemers beantwoorden de vragen in MijnZorgPeiler. Resultaten zijn realtime online te bekijken. Zo krijgt u met onderzoek naar ervaringen in coronatijd direct inzicht.
De rapportage kunt u inzien en downloaden uit MijnZorgPeiler. Met u bespreken we de resultaten en evalueren we het project.

Online, schriftelijk of telefonisch onderzoek

In de basis doen we onderzoek naar ervaringen in coronatijd online, zodat u snel resultaat heeft.
Verder kunt u kiezen uit diverse opties:

  • Online onderzoek
  • Uitnodiging per brief
  • Schriftelijk onderzoek
  • Telefonische interviews

We bieden u als optie een voorlichtingspakket voor uw organisatie.

Kosten voor het onderzoek

Het onderzoek is specifiek ontworpen voor ondersteuning in coronatijd. Juist nu ondersteunen wij zorgorganisaties en nemen werk uit handen.
Voorbereiding, uitvoering, rapportage en bespreking zit in één pakket. Wij nemen het werk voor het onderzoek uit handen.

We zetten onze expertise in onderzoek en advies met plezier voor u in. Voor dit onderzoek werken we tegen kostprijs.
Het gehele online onderzoek kost u tussen de € 396,- en € 1.325,-. Dit is afhankelijk van de grootte van uw organisatie.

Meer informatie?

Wilt u direct starten met dit onderzoek naar ervaringen in coronatijd?
Neem vrijblijvend contact met ons op of vraag meteen een offerte aan.

 

Neem contact op

Neem contact op

We horen graag van u. Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met u op.

Sending

Klanten over ons

De Binnenvest

"Ons centrum voor maatschappelijke opvang de Binnenvest heeft Van Loveren & Partners gevraagd voor het tweede … lees verder...

Over ons

over-ons Kwaliteit van zorg en dienstverlening is een van de belangrijkste speerpunten van elke organisatie. Dit ondersteunen met onderzoek, advies en training zorgt ervoor dat de kwaliteit alleen maar toeneemt. Zorg voor … lees meer...
Privacy

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op!
Bel ons op 024 - 677 96 96 of stuur een mail.

Meer gegevens vindt u op de contactpagina.

certificering Bezoek ons op Linkedin
LinkedIn

Volg ons op Twitter
Twitter

Zoeken

Recente berichten

  • Workshop ‘respons’ en MijnZorgPeiler een succes!
  • Meten met de PREM Wijkverpleging in 2021!?
  • Zet MijnZorgPeiler in voor kwaliteitsverbetering en werk met onze nieuwe clientmodule aan zorg op maat

Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je meedoet aan onze open LAVA-training!

Bij genoeg aanmeldingen (minimaal 10) plannen we een open training.

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Schrijf je in voor de open LAVA training

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Boek een LAVA training

Hey! Wat leuk dat je een training gaat boeken!

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Boek een LAVA training

Heb je alles ingevuld? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Sending

Mogen wij u wat vragen...?

 

Wat stelt u centraal in 2017?
Wij zijn erg benieuwd wat u als relatie centraal stelt in 2017.
Wilt u meewerken aan ons onderzoek?

Selecteer een geldig formulier
Bel mij terug!

 

Bel mij terug
Bezig met versturen