Van Loveren en Partners

  • Home
  • Onderzoek
    • Ervaringsmeting Generiek Kompas
    • CQ-Index in de Zorg
      • Klanttevredenheid met CQ-Index
      • Hoe werkt een CQ-Index onderzoek?
    • IJking Zorgzwaarte
    • IQ Care: innovatief onderzoek in de zorg
    • MTO – Medewerkers-tevredenheidsonderzoek
    • Onderzoek met PREM vragenlijsten
  • MijnZorgPeiler
  • Branches
    • Verpleeghuiszorg
    • Wijkverpleging
  • Klanten over ons
  • Over ons
    • Team
    • Werken bij Van Loveren & Partners
    • Certificering voor onderzoek
  • Contact
    • Offerte aanvragen
    • Portal

30 november 2017 by Van Loveren & Partners

Projecten – Ondersteuning bij Kwaliteit

Dit najaar ondersteunen we verschillende zorgorganisaties bij kwaliteit en kwaliteitszorg.

We ondersteunen hen bijvoorbeeld bij:

  • Voorbereiding op certificering
  • Opzetten en verbeteren van hun kwaliteitssysteem
  • Schrijven van het kwaliteitsplan
  • Opzetten, trainen en begeleiden van interne auditteams

Meer weten? Neem contact met Ellen of Corrie op.

Categorie: Algemeen

29 november 2017 by Van Loveren & Partners

Zelforganisatie: workshop over Eigenaarschap

Vorige maand hebben we De Binnenvest bij Eigenaarschap als onderdeel van zelforganisatie mogen ondersteunen. Samen gaven we een erg leuke en interactieve workshop.

Op weg naar zelforganisatie

Samen met de teams hebben we een volgende stap in de ontwikkeling naar zelforganisatie gezet. In de workshop over eigenaarschap zijn ze meegenomen in de teamontwikkeling. Naast de visie van De Binnenvest op zelforganisatie, kwamen de 7 onderdelen van eigenaarschap aan bod.

Quickscan Eigenaarschap

In de workshop konden medewerkers onze Quickscan invullen. Met de inzet van MijnZorgPeiler kregen teams en medewerkers realtime inzicht in hun ontwikkeling. Ieder team kan nu slag!

Wat houdt het in? Eerst zijn de medewerkers meegenomen in het onderwerp eigenaarschap: wat betekent Eigenaarschap? Hoe zit dat in jouw functie? Vervolgens hebben we de medewerkers onze Quickscan laten invullen. Op onze tabletzuilen konden zij de vragenlijst invullen, waarna we meteen een eerste inzicht in de resultaten gaven. Niet alle medewerkers waren bij de workshop aanwezig, we hebben hen later nog online de vragenlijst in MijnZorgPeiler laten invullen.

Wat levert de Quickscan op?

Iedere medewerker, maar ook ieder team krijgt hun eigen resultaten van ons. In een factsheet laten we alle onderdelen van eigenaarschap zien. Medewerkers en teams zien daarmee waar hun sterke kanten liggen. Maar ook waar ze als team nog in kunnen groeien. De organisatie krijgt ook een overzicht van de teams. Daarmee kunnen de teamcoaches aan de slag om samen met de teams verder te ontwikkelen.

Met de Quickscan brengen we in beeld in welke fase naar ondernemend eigenaarschap de organisatie zit. Hieronder hebben we de fases weergegeven.

Fases van eigenaarschap bij zelforganisatie

Zelforganisatie ook in uw organisatie?

Benieuwd hoe eigenaarschap of zelforganisatie in uw organisatie ervoor staat? Of bent u op zoek naar een goede ondersteuning bij zelforganisatie, zelfsturing of zelfstandige teams?

Stuur ons een berichtje of neem contact met ons op.

Categorie: Algemeen

  • « Vorige
  • 1
  • …
  • 10
  • 11
  • 12

Neem contact op

Neem contact op

We horen graag van u. Stuur ons een bericht en we nemen snel contact met u op.

Sending

Klanten over ons

Stichting Samen Zorgen

“Corrie Huijben heeft op een heldere manier onze beide cliëntenraden vooraf geïnformeerd over de onderzoeksopzet. Dankzij medewerksters die … lees verder...

Over ons

over-ons Kwaliteit van zorg en dienstverlening is een van de belangrijkste speerpunten van elke organisatie. Dit ondersteunen met onderzoek, advies en training zorgt ervoor dat de kwaliteit alleen maar toeneemt. Zorg voor … lees meer...
Privacy

Contact

Meer weten? Neem contact met ons op!

Bel ons op 024 - 677 96 96 of stuur een mail.

Bezoek ons op Linkedin
LinkedIn

Zoeken

certificering NEN7510 NEN7510
Beheer cookie toestemming
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}